ΑΚΟΥΣΑΤΕ! ΑΚΟΥΣΑΤΕ!


Τα νέα μας:

ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014

Το ιστολόγιο έχει ολοκληρώσει τον κύκλο λειτουργίας του και που κράτησε από το Σεπτέμβριο του 2013 ως τον Ιούνιο του 2014.
ΚΑΤ' ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014....

Μια ακόμη σχολική χρονιά ξεκίνησε. Μα αυτή τη φορά δεν είμαστε μαζί. Μια άλλη δασκάλα, η αγαπητή κ. Βάσω, είναι η δασκάλα της τάξης σας. Κι εκείνη θα σας λέει τι και τι έχετε να διαβάσετε στο σπίτι. Από μένα πολλές ευχές σε όλους σας για ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ!!!!!!!!

6 Δεκ 2013

Άσκηση για τα άρθρα η και ο και εξάσκηση στην ανάγνωση

Μια όμορφη δραστηριότητα για τη διδασκαλία του γράμματος η είναι το παιγνίδι με τα βαφτιστικά ονόματα και την επιλογή του κατάλληλου άρθρου. Καλούμε το παιδί να διαβάσει το όνομα και το ρωτάμε αν είναι αγόρι ή κορίτσι. Αν κάποιο όνομα του φανεί παράξενο και δεν μπορεί να καταλάβει το φύλο, του το λέμε εμείς. Στη συνέχεια καλούμε το παιδί να βάλει το άρθρο ο στα αγόρια και το άρθρο η στα κορίτσια. Φυσικά δεν αναφέρουμε τον όρο άρθρο, λέμε μόνο να βάλει ο ή η.

Μια τέτοια άσκηση σε μορφή hot potatoes θα βρείτε εδώ:

https://sites.google.com/site/prwtakia/glossa/1o-biblio/mia-parastase-sten-plateia/mela-kai-kamela

Η άσκηση έχει το όνομα: Άρθρο ο και η 1.htm

Πατήστε ΛΗΨΗ και καλέστε το παιδί να συμπληρώσει τα κενά.

Η συμπλήρωση γίνεται με το ποντίκι.   Κάνουμε κλικ στο άδειο κουτάκι και εμφανίζονται οι επιλογές. Διαλέγουμε αυτή που θεωρούμε σωστή.

Όταν συμπληρωθούν όλα τα κενά, πατάμε στο κάτω μέρος της σελίδας το κουμπάκι που λέει ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ. Μαθαίνουμε έτσι πώς τα πήγαμε.

Αν κάπου υπάρχει λάθος, μπορούμε να το διορθώσουμε και να ξαναπατήσουμε ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ. Βέβαια δε θα καταφέρουμε να πάρουμε το 100% (δηλαδή το Άριστα) καθώς το σύστημα θα μας αφαιρέσει βαθμούς για την αποτυχία της πρώτης φοράς.

Μπορούμε όμως να κάνουμε ανανέωση σελίδας και να ξαναπαίξουμε το παιγνίδι με τα άρθρα, φροντίζοντας αυτή τη φορά να διαλέξουμε τα σωστά και να κερδίσουμε το Άριστα!

Τα βαφτιστικά ονόματα της συγκεκριμένης άσκησης αποτελούν ταυτόχρονα και επανάληψη όλων των διδαχθέντων ως τώρα γραμμάτων, και των κεφαλαίων και των πεζών. Θα πρέπει λοιπόν ο μαθητής να είναι σε θέση να τα διαβάσει, εφαρμόζοντας βέβαια το μηχανισμό ανάγνωσης (αναλύοντας τη λέξη σε συλλαβές και τις συλλαβές σε γράμματα). Όπου το παιδί συναντήσει δυσκολία, το βοηθάμε αλλά φροντίζουμε να ξαναπαίξουμε την άσκηση και να του δοθεί η ευκαιρία να διαβάσει τελείως μόνο του τα ονόματα.

Μπορούμε επίσης να παίξουμε παρόμοια άσκηση και στο πρόχειρο τετράδιο. Κάντε κλικ εδώ

http://faros.fforumfree.com/t610-topic

και άλλα κατάλληλα ονόματα για το επίπεδο που βρίσκονται τώρα τα παιδιά καθώς και πρόσθετο υλικό για εξάσκηση στην ανάγνωση.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! 


__________________________

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το υλικό που ανεβάζουμε στο διαδίκτυο ως τάξη δεν απευθύνεται μόνο στα παιδιά που έχουν ίντερνετ στο σπίτι. Το χρησιμοποιούμε και  στην τάξη  που ευτυχώς διαθέτει υπολογιστή και χάρη στους γονείς και διαδίκτυο. Επίσης παρόμοιες ασκήσεις κάνουμε καθημερινά και στην τάξη χρησιμοποιώντας κλασικές μεθόδους διδασκαλίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου